Joop & Ans op vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Bouwmeester - WaarBenJij.nu Joop & Ans op vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Joop & Ans op vakantie

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Even een kort verslagje. Ik ga er weer vandoor. Ik heb mijn eerste jaar aan de Hotelschool in Den Haag erop zitten. Mijn P is binnen en nu is het tijd voor een half jaar stage. Ik ga stage lopen in het W-Hotel in Hong Kong (google maar!).

Tijdens mijn reis in Afrika heb ik meerdere malen een reisverslag geschreven en dat wil ik nu ook een paar keer doen. Verwacht niet teveel!

Praktische info:
- Zondag 7 februari vlieg ik om half 8 in de avond
- Maandag 15 februari begin ik met werken
- Op 31 juli ben ik klaar met werken
- Op 19 augustus kom ik om 10.10 weer aan in Nederland

Ik vlieg en ga samen met een goede vriend Joost. Vandaar ook ''Joop & Ans op vakantie''. Het wordt een hele uitdaging met veel werken, maar ik heb er zin in! Ik ga Front Office doen, dus receptie. Verder ben ik van plan daar te gaan hockeyen bij een Nederlandse club en voor de rest zie ik het wel. Lekker alles op me af laten komen.

Tot snel, liefs An

  • 04 Februari 2016 - 14:50

    Myrthe:

    Hartstikke leuk voor je An! Veel plezier in China en succes met je stage. Ik ga je verhalen zeker weer lezen! Veel liefs, Myrthe XX

  • 04 Februari 2016 - 14:54

    Yolande:

    Lieve Anne.
    wij wensen je een hele fijne tijd toe ! Dat het een niet te vergeten ervaring mag worden en doe vooral voorzichtig. We kijken nu al uit naar je prachtige reisverslagen.

    Veel liefs Emad en Yolande

  • 08 Februari 2016 - 11:22

    Cecile:

    Lieve Anne,
    Alvast een hele goede tijdgewenst in China! Je hebt een mooi moment gekozen om te gaan. TET, Chinees nieuwjaar. Je boft maar.

    Liefs en ik houd me op de hoogte,
    Cécile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 10 April 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 28262

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 19 Augustus 2016

Internship Hong Kong

25 November 2013 - 17 April 2014

Vrijwilligerswerk in Afrika

Landen bezocht: